• (Android) Angry Birds 2 kodar oändliga kristaller

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Angry Birds 2 ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Angry Birds 2 IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodar oändliga kristaller ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Angry Birds 2 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Spelet i sig är okej, det är bara det att efter uppdateringar får spelet fel, det fungerar bra när du först startar men efter uppdateringen saktar det ner dramatiskt

    Bra men fortunetornet är lite jobbigt

    Få bara meddelande om att det finns en uppdatering som måste göras innan jag kan spela. Men jag har ju senaste versionen....

    Jag har spelat det här spelet länge och allt du gör med uppdateringar är att förstöra spelet. Jag spelade precis en arenamatch där alla mina fåglar var 10 nivåer högre än motståndaren och de nådde 10 000 000 fler poäng än jag gjorde i ett rum. Det borde inte ens ha varit möjligt. Jag hade absolut inga problem med spelet förrän du fick mig att börja uppdatera för att fortsätta spela. Med varje enskild uppdatering du har gjort har jag upplevt ett nytt problem.

    Fantastiskt roligt spel! Men sista veckorna har det börjat hänga sej, alltför ofta. Jäkligt frustrerande då man tappar sina ihoptjänade poäng, både på klan och arena. Hoppas detta fixas snart.

    SÅ HÄFTIGT!! :) Det enda som behöver fixas är att man inte behöver vara tonåring för att skapa en klan >:(

    Spelade ursprungsversionerna av Angry Birds för några år sedan och inser att dom flesta av dom är föråldrade, försämrade och inte speciellt kul idag !!

    Bara spelat ett fåtal nivåer hittills. Älskade originalet. Inte säker på vad som händer med alla dessa extra grejer som hattar och att uppgradera din slangbella. Ibland är mindre verkligen mer. Jag vill bara spränga några grisar lol

    Spelat det här spelet i flera år, det brukade vara den bästa appen för att döda tid, med de nya uppdateringarna är det uppenbarligen klart att du inte kommer att avsluta utmaningar eller göra framsteg utan att spendera pengar, plus de plötsliga kraschen som leder till att du tappar utmaningen, kontaktade supporten och de var inte ens besvärade, tyvärr avinstallerade det

    Ganska noice

    För det mesta är det ett bra spel, även om det inte är citat som matchar originalet. Men PvP Matchmaking är grovt orättvist och orealistiskt. Mina senaste 12 matcher, bokstavligen, såg mina fåglar, i låg till mitten av 70-talet, matchade mot spelare med fåglar på hög 70- och låg 80-talet. Allt jag kunde göra kunde de göra lite bättre, och det är det lilla i krig. Hur som helst är det otroligt frustrerande och orättvist. Jag funderar på att ta bort spelet över det.

    Det går inte att öppna spelet efter uppdateringen

    Det är skoj men jag har bara klarat första värden så jag är inte säker

    Amazon

    Jag älskar det här spelet men det är många ungar och det är irriterande. Men som sagt, det är kul ändå

    Vänta vänta vänta..... Alldeles för mycket vänta

    Älskar detta spel!!!! Jag är beroende


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :